lördag 4 februari 2012

Scandic Sergel Plaza

Idag är jag på Scandic Sergel Plaza det som förvånar mig är att man fortfarande har heltäckningsmattor i sina lokaler, hade begärt att få ett allergi rum men den har halva heltäckningsmatta och andra halvan parkett.

När vi ikväll skulle äta middag hade valt Bergtungefilé mär den kom in var fisken kall och sladdrig, vilket fick mig att skicka ut den. Man kan väl säga att det lös igenom på personalen att de inte var glad men gjorde skälet att det var själv klart att jag fick skicka tillbaka den om jag inte var nöjd.

Efter lite väntan kom fisken ni i ny form och då var det en betydligt skillnad och den var riktigt bra. Men flera av mina kollegor vågade eller orkade inte skicka tillbaka maten och inte var nöjda med maten.

Ser lite trevlig samvaro med några kollegor drog jag mig tidigt tillbaka för att orka med morgon dagern. Vet inte om jag orkar vara med hela dagen min astma påverkas ju av denna typen av arrangemang.  Kanske ska välja att åka hem efter lunchen i morgon så jag villa lite innan det dags för en ny vecka.