fredag 1 juni 2012

Första sommar dagen eller vad man ska säga!

Idag skulle det har varit den första sommar dagen men jag vet inte vad den tagit vägen, det har regnat ute hela dagen och är nu +6,4 grader varmt ute. Detta ska kallas sommar, jag skulle säga höst.

Igår åkte jag till landet så idag har vi städat ut vintern inför sommaren.

Jag är tacksam att det regnar så att pollen halten sjunker har haft en jobbig vår, detta tros att jag testar  testat ny medicin som jag fått i form av spruta vart fjärde vecka. Jag har de nog hoppas på ett bättre resultat än vad det har givit mig.

Jag har normalt en lungkapacitet på 109% men när jag fick den sista spruta hade jag bara 68% lungkapacitet i förhållande till min ålder, vikt och längd. Jag orkar knappt med något under våren och har varit sängliggande vissa dag eftersom jag inte orkar ta mig upp.

Min astma är och kopplad till stress.

För utom att jag mår dåligt är flera i min familj som är allvarligt sjuka vilket gör att jag stressar upp mig och mår riktigt dåligt. Att som har kunnat hända har hänt!

Imorgon ska jag åka hem igen för nu har jag fått nog av vädret, på söndag ska jag ha Alexander.