lördag 14 januari 2012

Nu har jag tröttnat på….

Det var så jag så jag skrev i ett mail till patientvägledare  på Karolinska sjukhuset och det skulle höra av sig till mig, detta var den 16 december 2011.

Jag vet inte men in väld har man tröttnat på något så vill man inte vara kvar, vilket tydligen inte är det samma på Karolinska sjukhuset. Ingen person har hört av sig ännu, tog att jag vid en på stöttning före jul fick beskedet att ärendet pågick.

Så går kväll skickade jag för tredje ett mail till patientvägledare och ansvarig och klar gjorde att tröttna i detta fall också innebär att jag vill ha en ny lungläkare.

Jag hade också skrivit i mitt första mail att man skulle höra av sig till mig innan man pratade med min läkare, vilket jag fick klart för mig de inte kunnat förstå. I svaret på min på stöttning fram gick det att man skickat det direkt till min nuvarande lungläkare.

Jag kan konstatera att man nästa måste vara frisk för orka vara sjuk och stångas med sjukvården.

Jag kan väl mist sagt säga att min astma inte blir särskilt bara all stress som detta med för sig.

Det ska bli mycket intressant om jag får något svar på mitt tredje mail i denna frågan!