onsdag 11 januari 2012

Upp och ner

Jag har nu fått mitt nya modem från COM HEM så nu funkar mitt internet igen som det ska. Jag hade en del problem när jag skulle koppla in det först gick inte telefonin in när jag startade de och när jag kom hem igen efter några timmar hade den ramlat ur växeln.

Men efter det har allt funkat som det ska än så länge.

Min astma vill inte som jag vill just nu från att må bra till att knappt kan andats går det väldigt fort just nu. Det har gjort att jag har varit tvungen att ställa in ett antal arrangemang och kommer behöva även göra det i morgon.

Det är inte lika “roligt” att köra på fast man inte mår bra, jag har börjat värderat min hälsa på ett annat sätt numera. Det får gå före allt annat numera, hellre ställa in än flera dagar på sjukhus.

Jag har också numera en mer förstående omgivning.

Just nu sitter jag och titta på tv och försöker samla allt från vad jag har gjort idag!