fredag 20 januari 2012

Licensen, Ny Läkare

Äntligen har allt blivit klart så att jag igen kan få min licensmedicin, så idag har jag varit på apoteket så om en vecka kommer det förhoppningsvis hem.

Jag har äntligen fått en ny lungläkare eller rättare sagt jag träffade en av sköterskan när jag var på Huddinge, då visade det sig att när jag pratat med hennes före jul byt läkare åt mig. Jag tog och Google på min nya läkare då visade sig att han tillsammans med det läkare jag hade som gick med pension skrivit artiklar tillsammans.

Just nu mår jag igen inte särskilt bara och det är svårt att andas, tog just extra medicin och hoppas det ska hjälpa. Undrar hur det skulle kännas att vara frisk?

Jag har blivit hårdare hur mycket jag tar på mig livet är värt så mycket mera, vilket gör att folk kan behöva vänta till vecka 10 för att boka möten. Man kan säga att folk ibland inte förstår att jag inte kan ställa upp direkt.

Men nu får min hälsa går före allt!

Jag har idag äntligen få tag i mina finna Regnbågsfiskar Neon (akvariefiskar) köpte några i höstas och sedan har det inte varit särskilt lätt att få tag i men nu har det kommit hem.