söndag 27 november 2011

Första söndagen i advent

Så var det första söndagen i advent jag är inte riktigt återställ efter gårdagens aktiviteter men försöker hålla gång som planerat.

Började dagen med ett besök i Nynäshamns kyrkan och högmässan där. Jag hade inte något uppdrag idag så jag kunde bara vara där som en vanlig besökare, passade också att hämta min kalender för det kommande kyrkoåret innan gick hem.

På vägen hem var jag tvungen att passera urmakaren eftersom när jag kom till kyrkan kom på att batteriet i klockan var slut.

Handlade också lampor till min ljusslinga som sitter på balkongen innan jag gick hem. Byte de lampor som var trasiga i slingan när jag kom hem med bestämde att inte sätta upp den då det blåser ute.

Jag har också börjat att julstäda i hallen men försöker ta det lugnt.