söndag 6 november 2011

NY START!

Nu blir det en ny start på mitt bloggande, genom en olyckshändelse försvann min gamla blogg och då valde jag att sluta blogga. Men nu så har jag valt upptaga mitt bloggande igen, men med en annan inriktning. Jag tänker nu blogga hur det att leva med en kronisksjukdom som astma och allergi och som kommer med det.

För med är inte nog med att man har dessa sjukdomar utan det finns ju en del biverkningar som kan orsaka andra sjukdomar, en sådan jag lever med är att mitt skelett är slut.

Jag har som mål att försöka blogga någon gång i veckan om hur jag mår i mina sjukdomar och hur dem utvecklas samt minna kontakter med sjukvården.

Sedan några veckor får jag cellgifter för min astma, vilket ju är en kronisk inflammation i lungorna och med det hoppas man det ska lägga sig något.

Så välkommen att följa mig med min astma och allergi!