söndag 6 november 2011

Söndag 6 november 2011

Igår var jag bort bjuden med en massa folk som har dofter på sig det klar inte min astma av, så idag har haft det svårt att andas. Tog mig ändå en tur i affären det går ju inte att sitta inne hela tiden.

Jag har fått väldigt svårt att vara på platser där det är mycket folk till exempel i affärer och offentliga platser, detta fick min läkare att sätt in cellgift för några veckor sedan.

Tar det en går i veckan och mår riktigt bra några dagar efter det, men sedan blir jag sämre igen. Ska försöka hinna ta en del blodprov denna vecka också.

I våras gick min gamla lungläkare i pension och jag har fått en ny som det inte funkar särskilt bra med. Mina recept hade tagit slut så jag sa till att han måste för nya dem och han fick en lista av mig som jag fick tillbaka där han prickat av allt.

Men väl på apoteket var fanns bara hälften där var på att han måst för nya det också, efter två veckor kontaktade jag patienttjänsten på Karolinska, i fredag fick jag ett kyligt svar på mail från läkaren.

Det lyser igenom att han är väldigt sur över att jag vände mig dit, men han var ju dum som skickade det på mail har sparat det.